SUPPORT

Het komt gelukkig niet vaak voor maar is je website offline of werkt je e-mail niet en wil je dit rapporteren buiten de openingstijden van MediaChick (maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur) of wanneer MediaChick niet bereikbaar is dan kan dat bij onze provider. Van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.

Let op! Hier kan je alleen terecht voor wanneer je website offline is of wanneer je e-mail niet werkt. Stel hier geen andere vragen over je website of e-mail.

Mocht je ook buiten de tijden van Hostnet een probleem willen rapporteren, stuur dan een WhatsApp bericht naar het nummer 06 48 32 66 40. Wanneer het bericht wordt gelezen zal er direct actie worden ondernomen.

Let op! Bovenstaande geldt alleen voor wanneer je je domeinnaam en/of hosting bij MediaChick hebt, heb je je domeinnaam en/of hosting ergens anders ondergebracht dan vervalt support. Je zult dan bij je eigen hostingpartij een melding moeten maken.

Hoe werkt het?

Ga naar https://www.hostnet.nl/contact
Bel of stel je vraag via de chat rechts onderin
Geef je naam, e-mailadres en domeinnaam door
Vertel de klantenservice het probleem
Vraag of zij kunnen vertellen wat er aan de hand is
Zij zullen dan de stappen ondernemen die nodig zijn

Werkt je e-mail niet via je e-mailprogramma?

Gebruik tijdelijk je e-mail via webmail.hierjouwdomeinnaam.nl
Log in met je e-mailadres en wachtwoord
Deze gegevens vind je in het bestand website aanvraag, welke je na oplevering van de website/webshop hebt ontvangen.
Mocht er een storing zijn bij de provider kan het zijn dat ook webmail niet bereikbaar is.




MediaChick
Schopenhauerstraat 191
7323LX Apeldoorn

06 48 32 66 40
info@mediachick.nl

KVK: 63890267
BTW: NL028999678B01

Cookies

Wij gebruiken functionele, statistische en marketing cookies voor een optimaal presterende website. Pas eventueel de instellingen aan of accepteer alle cookies.

Privacy- & cookiebeleid | Sluiten
Instellingen