PLANNERS VOOR MEER STRUCTUUR

Planning en structuur in je werk is belangrijk. Je wil immers niets vergeten of te laat zijn met opdrachten. Ik werk zelf daarom met verschillende planners en dat helpt mij enorm bij het overzichtelijk houden van mijn werkzaamheden en zo vergeet ik niets

Waarom?

  • Meer overzicht in je werkzaamheden
  • Meer structuur in je werk
  • Geen dingen meer vergeten
planners

Hoe werkt het?

  • The day planner: Hier vul je de vaste werkzaamheden in die je per dag moet doen zoals content creëren, facturatie, administratie, mail checken etc. Dit zijn vaste werkzaamheden die een bepaalde dag in de week altijd weer terugkeren.
  • The weekly planner: Deze ziet er hetzelfde uit als de day planner, maar hier vul je de incidentele werkzaamheden in. Bijv. wanneer een klant heeft gebeld en vraagt om een aanpassing of een potentiële klant die vraagt om een offerte. Deze schrijf je op in de weekly planner zodat je ze niet vergeet.
  • The monthly planner: Er zijn natuurlijk ook werkzaamheden die maandelijks terugkeren zoals een maandelijkse blog, maandelijkse nieuwsbrief of werkzaamheden voor klanten die 1x per maand terugkeren. Deze werkzaamheden plaats in de monthly planner.
  • To do list: De to do list gebruik je voor werkzaamheden die nog lopen of waar geen datum aan is verbonden. Door ze op de to do list te noteren kan je ze niet vergeten en zo blijf je jezelf er aan herinneren.

Print alle lijsten uit, vul ze in, plaats ze in een map en neem de map overal mee naar toe of leg deze standaard op je bureau.

Download de planners helemaal gratis!

Cookies

Wij gebruiken functionele, statistische en marketing cookies voor een optimaal presterende website. Pas eventueel de instellingen aan of accepteer alle cookies.

Privacy- & cookiebeleid | Sluiten
Instellingen