BRANDING ELEMENTEN

Wil je graag naast je logo en huisstijl ook de rest van je branding in dezelfde vormgeving hebben? D.m.v. branding elementen is ook jouw e-mailhandtekening, presentatie, website etc. in dezelfde stijl. Het is belangrijk om in alles consequent dezelfde look te creëren zo bouw je namelijk aan je merk. Door bepaalde vormen, beelden en kleuren te gebruiken ga je herkent worden.  Neem ons standaard pakket af of vraag naar de mogelijkheden.

PRIJZEN

  • BRANDING
    179
    • Social Icons
    • E-mail handtekening
    • Patronen
    • Vormen/tekens
    • Kleurenpallet
    • Lettertypes

MEER WETEN?

Ga voor het totaalplaatje! Weten wat de mogelijkheden zijn? Neem gerust contact op met MediaChick voor meer informatie.

COMPONENTEN

SOCIAL ICONS

We ontwerpen Social Media icons voor de platformen waarop jouw bedrijf actief is. Helemaal in stijl van het bedrijf.

HANDTEKENING

Een e-mail handtekening met afbeelding en de juiste informatie over jouw bedrijf. Ook hier kan je de Social Media icons in terug laten komen.

PATRONEN

A.d.h.v. je logo, beeldmerk en huisstijl ontwerpen we een patroon je die terug kan laten komen in je website, Social Media en/of drukwerk.

VORMEN

A.d.h.v. je logo, beeldmerk en huisstijl ontwerpen we een vormen je die terug kan laten komen in je website, Social Media en/of drukwerk.

KLEURENPALLET

Vaak bestaat je logo uit 1, 2 of 3 kleuren. Om meer variatie in kleuren te brengen wordt er een kleurenpallet ontworpen. Deze kleuren kunnen worden gebruikt voor on- en offline uitingen.

LETTERTYPES

Vaak bestaat je logo uit 1 of 2 lettertypes, wij zoeken daar nog 1 à 2 lettertypes bij zodat titels en teksten in je on- en/of offline uitingen een mooi geheel vormen.

STYLESHEET

Je ontvangt een stylesheet met alle informatie over de branding elementen. Hoe kleuren, patronen, vormen en/of icons gebruikt moeten worden zodat er altijd een geheel is.

LOGO LATEN ONTWERPEN

Branding en identiteit 
Branding gaat over persoonlijke eigenschappen, gevoel, visie en de kwaliteit van jouw brand. Als je dit goed naar je klant weet over te brengen ben je goed bezig! Let er dan ook op dat bijvoorbeeld jouw visie op de klant gericht is, in plaats van op bijvoorbeeld alleen veel omzet draaien. Dat is te kortzichtig als je kijkt naar de branding. Bedenk waarin jouw merk zich onderscheidt, hoe betrouwbaar en toegankelijk jouw merk oogt en hoe consistent het merk is: is alles één samenhangend geheel?

Wat valt er allemaal onder branding?
Onder branding valt dus de bedrijfsnaam, het merk, de slogan en het logo. Maar daar houdt het nog niet mee op. Ook de huisstijl (van bijvoorbeeld je website), de kleuren van deze huisstijl of je logo, de kwaliteit, de content op je website of in brochures vallen allemaal onder branding. Branding is een zeer breed vakgebied en bestaat uit zowel online- en offline marketing.

Cookies

Wij gebruiken functionele, statistische en marketing cookies voor een optimaal presterende website. Pas eventueel de instellingen aan of accepteer alle cookies.

Privacy- & cookiebeleid | Sluiten
Instellingen